เซ็นทรัล วิลเลจเปิดตัวซูเปอร์ดีลสุดคุ้มลดสูงสุด90% |
![]() |
Wednesday, 15 September 2021 16:20 | |||
· Welcome Back to Central Village #ช้อปให้หายคิดถึง หลังคลายล็อคดาวน์ในสัปดาห์แรก ยอดทราฟฟิคพุ่ง 85% ยอดใช้จ่ายต่อหัวเพิ่มกว่า 20% เมื่อเทียบกับช่วงก่อนล็อคดาวน์ · Central Village 2nd Anniversary Celebration มอบความสุขx2 ด้วยโปรเอาท์เล็ตปังที่สุดเท่าที่เคยมี ลดสูงสุด 90% ทุกวันตลอดทั้งปี ลด on-top เพิ่มสูงสุด 50% และช้อปรับเครดิตเงินคืนสูงสุด 15% กับบัตรที่ร่วมรายการ วันนี้ถึง 3 ต.ค. 64 · ยอดขายออนไลน์โตต่อเนื่อง 12 ล้านบาทในสามเดือน (มิ.ย.-ส.ค. 64) ด้วยกลยุทธ์ Intensive Omnichannel ครบทั้ง ‘Chat & Shop-Home Delivery-Drive Thru Pick Up’ เพียง add LINE OA: @CentralVillage · แบรนด์เนมช้อปปิ้งสุดคุ้มต้องที่เซ็นทรัล วิลเลจ เท่านั้น! โลเคชั่นใกล้ที่สุด-บรรยากาศดีที่สุด-ดีลคุ้มค่าที่สุด ดึงขาช้อป Bargain Shoppers และ Young Affluent กับสินค้าคุณภาพดีในราคาถูกลงกว่าครึ่ง · ช้อปสะดวก มั่นใจ ปลอดภัยสูงสุดแบบศูนย์การค้ายุคใหม่ COVID-FREE ด้วยมาตรการ “เซ็นทรัล สะอาด มั่นใจ Safe Plus+” ยกระดับเข้มข้นสูงสุด “เซ็นทรัล วิลเลจ” โดยบริษัท เซ็นทรัลพัฒนา จำกัด (มหาชน) ร่วมทุนกับ บริษัท มิตซูบิชิ เอสเตท เอเชีย หนึ่งในบริษัท มิตซูบิชิ เอสเตท จำกัด (มหาชน) บิ๊กอสังหาฯ ระดับโลก ตอกย้ำเบอร์หนึ่งลักชูรี่เอาท์เล็ตแห่งแรกของไทย ตัวจริงแบรนด์เนมเดสติเนชั่นระดับโลก ฉลองครบรอบ 2 ปียิ่งใหญ่ Central Village 2nd Anniversary Celebration มอบความสุขX2 ลดสูงสุด 90% และใจป้ำลด on-top เพิ่มสูงสุด 50% กับโปรเอาท์เล็ตที่ดีที่สุดเท่าที่เคยมี แชร์กลยุทธ์ครองใจขาช้อปกับกระแสตอบรับท่วมท้นทั้งช้อปเองที่เอาท์เล็ต ยอดทราฟฟิคพุ่ง 85% และยอดใช้จ่ายต่อหัวเพิ่มกว่า 20% ในสัปดาห์แรกของเดือน ก.ย. หลังคลายล็อคดาวน์ พร้อมขยายฐานลูกค้าออนไลน์ช้อปปิ้งด้วยกลยุทธ์ Intensive Omnichannel สู่ผู้นำ Luxury Outlet Chat & Shop ด้วยยอดขายกว่า 12 ล้านบาทภายในสามเดือน (มิ.ย.-ส.ค. 64) ครองใจลูกค้ายาวนานต่อเนื่องกว่า 2 ปีที่เปิดให้บริการ ดึงดูดขาช้อปแบรนด์เนมตลอดทั้งปีด้วยบรรยากาศ Outdoor เหมือนช้อปปิ้งเอาท์เล็ตเมืองนอก เดินทางสะดวกด้วยโลเคชั่นใกล้ที่สุดจาก CBD เพียง 30 นาที พร้อมมอบส่วนลดสุดคุ้มค่า ลดจริงทุกวันตลอดทั้งปี ลดสูงสุด 90% และ on-top ด้วยโปรโมชั่นที่ดีที่สุดในแต่ละซีซั่น ตอบโจทย์นักช้อปรุ่นใหม่ที่เน้นความคุ้มค่าของสินค้า ไม่ว่าจะเลือกช้อปผ่าน Physical Store ด้วยความมั่นใจและปลอดภัยภายใต้มาตรการ “เซ็นทรัล สะอาด มั่นใจ Safe Plus+” หรือช้อปผ่าน Online ด้วยบริการ Luxury Outlet Chat & Shop ทาง LINE OA: @CentralVillage หรือ Facebook: Central Village ที่สะดวกสบายเหมือนยก เซ็นทรัล วิลเลจ มาไว้ที่บ้านคุณ ดร. ณัฐกิตติ์ ตั้งพูลสินธนา ผู้ช่วยกรรมการผู้จัดการใหญ่ สายงานการตลาด บมจ. เซ็นทรัลพัฒนา กล่าวว่า “ตลอดระยะเวลากว่าสองปีตั้งแต่เซ็นทรัล วิลเลจ เปิดให้บริการ เราเดินหน้าฝ่าทุกวิกฤต แม้กระทั่งในสถานการณ์โควิด-19 เราก็ยังคงมุ่งมั่นพัฒนาและเคียงข้างพันธมิตรร้านค้าปรับแผนการตลาดเพื่อช่วยกระตุ้นยอดขาย โดยได้รับกระแสตอบรับที่ดีและครองใจเหล่านักช้อปมาโดยตลอด เซ็นทรัล วิลเลจ ครบครันด้วยสินค้าและบริการที่ครอบคลุมทุกความต้องการ เรียกได้ว่าเป็นเดสติเนชั่นสำหรับแบรนด์เนมช้อปปิ้งระดับโลก และสะท้อนความเป็นผู้นำลักชูรี่เอาท์เล็ตตัวจริงแห่งแรกในไทย” ถอดสูตรสำเร็จ 5 กลยุทธ์ที่ทำให้ เซ็นทรัล วิลเลจ ครองใจลูกค้ามายาวนานต่อเนื่อง ตลอดกว่า 2 ปี ที่เปิดให้บริการ: 1. Welcome Back to Central Village #ช้อปให้หายคิดถึง หลังภาครัฐประกาศคลายล็อคดาวน์ในสัปดาห์แรก ยอดทราฟฟิคกลับมาฟื้นตัวกว่า 85% และมียอดใช้จ่ายต่อหัวเพิ่มขึ้นกว่า 20% เมื่อเทียบกับก่อนล็อคดาวน์ และมีแนวโน้มที่จะดีขึ้นอย่างต่อเนื่อง สะท้อนให้เห็นว่าลูกค้ายังคงคิดถึงและโหยหาการประสบการณ์การช้อปปิ้งแบบ Physical Store 2. อัดโปรฯ แรงต่อเนื่องตลอดปี ล่าสุดเปิดแคมเปญ ‘Central Village 2nd Anniversary Celebration ฉลองครอบรอบ 2 ปี มอบความสุขx2’ ลดสูงสุดถึง 90% ลด on-top เพิ่มสูงสุดถึง 50% และโปรโมชั่นบัตรเครดิตที่ร่วมรายการ ตั้งแต่วันนี้ – 3 ต.ค. 64 ดึงดูดขาช้อปด้วยการเน้นกระตุ้นยอดขายกับส่วนลดที่คุ้มค่าเพิ่มจากราคาเอาท์เล็ตมากขึ้นไปอีกทั้ง Physical Store และ Online จัดแคมเปญต่อเนื่องพร้อมโปรโมชั่นรองรับตลอดทั้งปี โดยได้รับการตอบรับจากนักช้อปเป็นอย่างดีมาโดยตลอด อาทิ Super Brand Grand Sale, Central Village 1st Anniversary, Jim Thompson Clearance Sale, Year’s End Sale o สำหรับแคมเปญ Central Village 2nd Anniversary Celebration ฉลองครบรอบ 2 ปี ความสุขx2 ช้อปสนุก ความสุขเพิ่มขึ้นเป็นสองเท่า ตั้งแต่วันนี้ – 3 ต.ค. 2564 พบสินค้าแบรนด์ชั้นนำที่มีเฉพาะที่เซ็นทรัล วิลเลจเท่านั้น ลดสูงสุด 90%* และส่วนลด on-top ฉลองสองปีลดเพิ่มอีกกว่า 50%* อาทิ Adidas ลดสูงสุด 70% พิเศษ สำหรับลูกค้าที่เกิดในเดือนกันยายน รับส่วนลดเพิ่ม 20%* หากเป็นสมาชิก The1 รับส่วนลดเพิ่ม 300 บาท เมื่อช้อปครบ 3,000บาท, Coach ลดสูงสุด80% และลดเพิ่มสูงสุด 30% เมื่อช้อปครบ 4 ชิ้น, Michael Kors ลดสูงสุด 70% และสินค้า One price ราคา 1,490 บาท, Kate Spade ลดสูงสุด 80% พิเศษลดเพิ่ม 20% สำหรับสินค้าร่วมรายการ และรับฟรีกระเป๋าคล้องมือ (Small Wristlet Bag) เมื่อช้อปครบ 18,000 บาท, Polo Ralph Lauren ลดสูงสุด 80% รับส่วนลด 900 บาท เมื่อช้อปครบ 5,000 บาท, Outlet by Club21 ลดสูงสุด 90% รับส่วนลดเพิ่ม 20% เมื่อช้อป 4 ชิ้นขึ้นไป, Coccinelle ลดสูงสุด 80% และลดเพิ่ม 50% เมื่อช้อปสำหรับสินค้าร่วมรายการครบ 2 ชิ้น, Radley London ลดสูงสุด 70% และลดเพิ่ม19% เมื่อช้อปสินค้าลด50%, Keds ลดสูงสุด 70% และลดเพิ่ม 20% เมื่อช้อปครบ 2 คู่, ลดเพิ่ม 200 บาท เมื่อช้อปครบ 2,000 บาท และรับฟรีรองเท้า 1 คู่ เมื่อช้อปครบ 3,000 บาท, G2000 รับส่วนลด 70% เมื่อช้อปสินค้า 2 ชิ้น, รับส่วนลด 80% เมื่อช้อปสินค้า 3 ชิ้น, Jim Thompson ลดสูงสุด 80% รับส่วนลดเพิ่ม 50% เมื่อช้อปครบ 4 ชิ้น o พิเศษ! สำหรับลูกค้าที่เกิดในเดือนกันยายน รับฟรี บัตรกำนัล VIP One Day Pass สำหรับเข้าใช้บริการห้องรับรองพิเศษ 1 ใบ, ช้อป 8,000-. รับฟรีหน้ากากผ้า PASAYA Fabric Mask, ช้อป 35,000-. รับ Cash Voucher 300 บาท, พิเศษ ทุกวันเสาร์และอาทิตย์ ช้อป 35,000-. รับ Cash Voucher 600 บาท, Top Spender 2 ท่านแรก เมื่อสะสมยอดซื้อครบ 500,000 บาทขึ้นไปตลอดรายการ รับแพคเกจ Yacht Trip (Siamese Cat Half Day Trip) พร้อมห้องพักโรงแรม Hilton Pattaya 2 คืน และโปรโมชั่นเครดิตเงินคืนสูงสุด 15% จากบัตรเครดิตที่ร่วมรายการ 3. ผู้นำ Luxury Outlet Chat & Shop ท็อปฟอร์มไม่หยุดด้วยยอดขายสินค้าที่เติบโตต่อเนื่อง การันตีด้วยยอดขายกว่า 12 ล้านบาทภายในสามเดือน สร้างฐานลูกค้า Online Shopping ให้เพิ่มมากขึ้น เหมาะกับยุค Shop From Anywhere และลูกค้าที่ชอบความสะดวกสบาย รองรับวิถีชีวิตใหม่ของผู้บริโภคในยุคดิจิทัล ด้วยกลยุทธ์ Intensive Omnichannel สั่งซื้อสินค้าและบริการได้ง่ายๆ ผ่านปลายนิ้วด้วยบริการ ‘Chat & Shop - Home Delivery - Drive Thru Pick Up’ เพียง add LINE OA: @CentralVillage https://lin.ee/vwF2C3l สั่งผ่านแอดมินได้ทุกวัน ตั้งแต่เวลา 11:00-18:00 น. หรือ ช้อปผ่าน Facebook Live ได้ทุกวันอังคารและวันพฤหัสบดี เวลา 16:00-18:00 น. แล้วรอสินค้าจัดส่งถึงหน้าบ้านเหมือนยก เซ็นทรัล วิลเลจ มาไว้ที่บ้านคุณ โดยในช่วงล็อคดาวน์ที่ผ่านมายอดขายผ่านแพลตฟอร์มออนไลน์เติบโตกว่า 12 ล้านบาทภายในระยะเวลาสามเดือน และมีแนวโน้มเติบโตเพิ่มขึ้นในทุกๆ เดือน ตอกย้ำเบอร์หนึ่งผู้นำ Luxury Outlet Chat & Shop ตัวจริง โดยที่ผ่านมาเราได้รับการตอบรับเป็นอย่างดีจากกลุ่มลูกค้าชาวไทยทั่วประเทศ และกลุ่มลูกค้าประเทศเพื่อนบ้านอย่าง CLMV (กัมพูชา ลาว เมียนมาร์ และเวียดนาม) และมาเลเซีย 4. นึกถึงแหล่งแบรนด์เนมช้อปปิ้งสุดคุ้ม ต้องที่เซ็นทรัล วิลเลจ เท่านั้น! o ใกล้ที่สุด เพียง 30 นาที จากศูนย์กลางธุรกิจ CBD เดินทางสะดวกด้วยทำเลที่ดี o บรรยากาศดีที่สุด ด้วยดีไซน์ศูนย์รูปแบบสถาปัตยกรรมไทยโมเดิร์น ท่ามกลางบรรยากาศ Outdoor ที่อากาศถ่ายเท สร้าง Shopping Vibes เหมือนช้อปปิ้งเอาท์เล็ตเมืองนอก o คุ้มค่าที่สุด ลดจริง ลดทุกวัน ตลอดทั้งปี จะซื้อมาใช้เองก็คุ้ม จะซื้อไปขายต่อก็ปล่อยง่าย ด้วยแบรนด์สินค้าทั้งจากในและต่างประเทศที่ขนมาให้เลือกช้อปกันแบบจุใจกว่า 220 แบรนด์ใน 130 ร้านค้า ที่ส่วนใหญ่เป็น First Time Outlet Shop ในประเทศไทย และอีกกว่า 67 แบรนด์ ได้เลือกเปิด Exclusive Outlet Store เฉพาะเซ็นทรัล วิลเลจ อาทิ Chloé, Coach, Ermenegildo Zegna, Jimmy Choo, Kate Spade, Kenzo, Marimekko, Max & Co, MCQ, Michael Kors, Moschino, Outlet by Club21, Polo Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Tommy Hilfiger, Valentino, Victoria's Secret, Vivienne Westwood, Bath & Body Works, Coccinelle, Jim Thompson และลักชูรี่แบรนด์ชื่อดังระดับโลกอื่นๆ ที่จะเข้ามาเสริมทัพเพื่อเพิ่มความหลากหลายของสินค้าและบริการต่อไปอีกในอนาคต เติมเต็มทุกมิติการช้อปปิ้งสินค้าแบรนด์เนมระดับโลกในราคาลดทุกวันตลอดทั้งปีให้แก่ลูกค้าทุกคน นอกจากนี้ยังตอบโจทย์นักช้อปยุคใหม่ที่เป็น Bargain Shoppers และกลุ่ม Young Affluents ที่เลือกใช้จ่ายแบบคุ้มค่ากับสินค้าคุณภาพดีในราคาถูกลงกว่าครึ่ง เพราะเรารู้จักลูกค้าของเราเป็นอย่างดี เข้าถึง Lifestyle Insight จากฐานข้อมูล The1 ที่นำมาวิเคราะห์ความต้องการ และพฤติกรรมที่มีต่อสถานการณ์ต่างๆ ที่เกิดขึ้น ทำให้สามารถปรับกลยุทธ์ให้สอดคล้องกับความต้องการของกลุ่มเป้าหมายได้อย่างถูกต้อง โดยเฉพาะอย่างยิ่งในยุคโควิด เทรนด์การช้อปปิ้งเอาท์เล็ตจะกลายเป็นช้อปปิ้งแพลตฟอร์มที่ดีที่สุด เพราะสินค้าลดราคาถูกมาก และยังมีส่วนลด on-top เพิ่มอีกในแต่ละซีซั่น ซึ่งเหมาะกับพฤติกรรมการใช้จ่ายเงินที่ประหยัดขึ้นของคนไทย 5. ช้อปสะดวก มั่นใจ ปลอดภัยสูงสุดแบบศูนย์การค้ายุคใหม่ COVID-FREE ด้วยมาตรการ “เซ็นทรัล สะอาด มั่นใจ Safe Plus+” ยกระดับเข้มข้นสูงสุด ลูกค้าที่มาใช้บริการสามารถวางใจมาตรฐานความสะอาดที่สอดคล้องตามมาตรฐานของกระทรวงสาธารณสุข เน้นย้ำเป็นพิเศษในการเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล รวมไปถึงให้พนักงานให้บริการมีการฉีดวัคซีน – ตรวจคัดกรองวันแรก 100% และต่อเนื่องทุกสัปดาห์ – กักตัวอย่างเป็นระบบ – เว้นระยะห่าง – สะอาดปลอดภัยตลอดเวลาทุกวัน ซึ่งได้รับความร่วมมือเป็นอย่างดีจากทั้งผู้เช่าร้านค้า และพนักงานที่พร้อมให้ความร่วมมือปฏิบัติตามมาตรการอย่างเต็มที่ รวมถึงการประเมินร้านค้าผ่าน Thai Stop Covid Plus, พนักงานประเมินตนเองผ่าน Thai Safe Thai ทุกวัน ตามขั้นตอนของกระทรวงสาธารณสุขอย่างเคร่งครัด เพื่อตอกย้ำความมั่นใจให้แก่ผู้มาใช้บริการ โดยทางศูนย์ฯ ขอความร่วมมือลูกค้าทุกท่าน ร่วมกันสังคม สะอาด ปลอดภัย ด้วยความสมัครใจ อาทิ การฉีดวัคซีน การตรวจ ATK เพื่อให้มั่นใจร่วมกันว่า เซ็นทรัล วิลเลจ จะเป็นพื้นที่ที่ปลอดภัยที่สุดสำหรับทุกคน เซ็นทรัล วิลเลจ ภายใต้คอนเซ็ปต์ Bangkok Luxury Outlet เปิดให้บริการทุกวัน ตั้งแต่เวลา 11.00-20.00 น. Starbucks เปิดให้บริการ 09.00-20.00น. Tops Market เปิดให้บริการ 08.00-20.00น. และสามารถติดตามรายละเอียดอื่นๆ เพิ่มเติมได้ทางเว็บไซต์: http://www.centralvillagebangkok.com, LINE: @centralvillage, Facebook: Central Village, Instagram: centralvillagebangkok +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Central Village, a world-class brand name outlet shopping destination, reaffirms its consistent success proven by customers traffic and sales soared while celebrates its 2nd anniversary with discounts of up to 90% and on-top discounts of up to 50% · Welcome Back to Central Village! After the lockdown easing, a customer traffic soars to 83% with the spending per customer increasing by 20% when compared to the period before lockdown. · ‘Central Village 2nd Anniversary Celebration’ campaign to double happiness with the greatest deal ever – daily discounts of up to 90%, additional ‘on-top’ discounts of up to 50% and credit cards rebate of up to 15% – starting today until 3 October 2021. · Boasting with its landslide sales growth which worth over 12 million baht in sales in three months through intensive omnichannel strategy, ‘Chat & Shop-Home Delivery-Drive Thru Pick Up’, by simply adding Line OA: @CentralVillage. · Central Village, the best top-valued brand name shopping destination, to beat and attract ‘Bargain Shoppers’ and ‘Young Affluents’ with its great location, great atmosphere and great deals. · Shopping with confident under the highest level of safety of COVID-FREE shopping center, with ‘Central’s Hygiene and Safe Plus+’ measures. Central Village, a joint venture between Central Pattana plc and Mitsubishi Estate Asia, a subsidiary of global real estate Mitsubishi Estate Co., reaffirms its position as no.1 Thailand’s first luxury outlet and a world-class brand name shopping destination. ‘Central Village 2nd Anniversary Celebration’ was held to double the happiness with the greatest deal ever – daily discounts of up to 90%, additional ‘on-top’ discounts of up to 50%. Central Village has received such overwhelming feedback from shoppers. During the first week of September, a customer traffic soars to 83% with the spending per customer increasing by 20% at its premises when compared to the period before lockdown. It has become no.1 in ‘Luxury Outlet Chat & Shop’ as well as gained more online shoppers through its intensive omnichannel strategy, proven by over 12 million baht in sales in three months (June-August 2021). Central Village win the hearts of its customers since the opening in 2019 and attracts brand-name lovers all-year-round and with its great outdoor shopping atmosphere similar to popular shopping outlets abroad, its great location only 30 minutes from the central business district (CBD) and its great deals with daily discounts of up to 90% and additional on-top discounts with the best promotions for each season fulfilling the needs of modern shoppers who ensure they get best-value products, whether they shop with confidence at physical stores under ‘Central’s Hygiene and Safe Plus+’ measures or shop online via ‘Luxury Outlet Chat & Shop’ on LINE OA: @CentralVillage, or Facebook: Central Village. These offer great convenience – as if Central Village were right at your doorstep. Dr. Nattakit Tangpoonsinthana, Executive Vice President of Marketing for Central Pattana plc, said: “It has been two years since the opening of Central Village; we have moved forward through every crisis and during the Covid-19 pandemic, we are committed to developing and standing alongside our partner stores. We've adjusted our marketing plans to help boost sales – which have always received great feedback and won the hearts of shoppers. Central Village is filled with products and services covering every need as a world-class destination for brand name shopping and reflects our leadership in the industry as Thailand's first luxury outlet. Five success formula that have made Central Village won the hearts of its customers since opening: 1. Welcome Back to Central Village! After the government has eased lockdown restrictions, a customer traffic soars to 83% with the spending amount per capita increasing by 20% when compared to the period before lockdown – and is likely to improve continuously. This shows that customers are longing for a physical store shopping experience. 2. Continuing with more promotions at ‘Central Village 2nd Anniversary Celebration’ campaign to double the happiness. The campaign offers discounts of up to 90%, ‘on-top’ discounts of up to 50% and additional promotions from participating credit cards from today until 3 October 2021. This is to attract shopping lovers and spur sales, both physical store and online purchases, with best-value outlet products. Central Village has launched promotion campaigns throughout the year and always received great feedback from shoppers. Previous successful campaigns included Super Brand Grand Sale, Central Village 1st Anniversary, Jim Thompson Clearance Sale, and Year End Sale. o The ‘Central Village 2nd Anniversary Celebration’ campaign is to double the happiness from today until 3 October 2021. Many leading brands with exclusive stores only at Central Village are offering discounts of up to 90%*, with ‘on-top’ discounts of 50% to celebrate the anniversary*. Adidas – up to 70% discounts and exclusive offers for customers whose birthday is in September, get additional discounts of 20%*. For The1 members, receive an additional discount of 300 baht when spending 3,000 baht. Coach – up to 80% discounts and additional discounts of up to 30% when buying four items. Michael Kors – up to 70% discounts and ‘one price’ products at 1,490 baht. Kate Spade – up to 80% discounts, with an additional 20% discount for participating items and get a free small wristlet bag when spending 18,000 baht. Polo Ralph Lauren – up to 80% discounts and get a 900-baht discount when spending 5,000 baht. Outlet by Club 21 – up to 90% discounts and additional discounts of up to 20% when buying four items. Coccinelle – up to 80% discounts and additional discounts of up to 50% when buying two participating items. Radley London – up to 70% discounts, and additional discounts of 19% when purchasing products with 50% off. Keds – up to 70% discounts and additional discounts of 20% when buying two pairs, get an additional 200-baht discount when spending 2,000 baht and get a free pair of shoes when spending 3,000 baht. G2000 – up to 70% discounts when purchasing two items and get an 80% discount when purchasing three items. Jim Thompson – up to 80% discounts and enjoy additional discounts of 50% when purchasing four items. o Exclusive! For customers whose birthday is in September, get a VIP one-day pass for the executive lounge; get a free PASAYA Fabric Mask when spending 8,000 baht; get a 300 baht cash voucher when spending 35,000 baht; get a 600 baht cash voucher when spending 35,000 baht (only for Saturday and Sunday); the first two top spenders with an accumulated spending amount of 500,000 baht during the campaign, get a yacht trip package (Siamese Cat half-day trip) with a two-night stay at the Hilton Pattaya and enjoy a promotional cash rebate of up to 15% from participating credit cards. 3. As no.1 in ‘Luxury Outlet Chat & Shop’, Central Village reaches the top performance with its landslide sales, proven by over 12 million baht in sales in three months. Central Village has gained more online shoppers during this ‘shop from anywhere’ era. Shoppers can easily make an order via their fingertips through the intensive omnichannel, ‘Chat & Shop - Home Delivery - Drive Thru Pick Up’ by adding the LINE OA: @CentralVillage https://lin.ee/vwF2C3l. Admin staffs are at your service daily from 11:00 to 18:00 hrs. or shop through Facebook Live on Tuesdays and Thursdays from 16:00 to 18:00 hrs. and get the products delivered to your door – as if we were bringing Central Village to your home. During the recent lockdown period, sales through our online platforms grew by more than 12 million baht in three months and are likely to improve continuously. This highlights Central Village as no.1 in Luxury Outlet Chat & Shop. We have received great feedback from Thai shoppers throughout the country in addition to shoppers from neighboring countries as CLMV (Cambodia, Laos, Myanmar and Vietnam) and Malaysia. 4. Think of a top-value brand name shopping destination, think of Central Village! · Great location: only 30 minutes from the CBD. · Great atmosphere: with Thai modern architecture and design, and an airy outdoor atmosphere, Central Village creates a shopping vibe similar to popular shopping outlets abroad. · Great deals: with everyday discounts and perfect for both buying for personal use and buying to sell as there are over 220 international and Thai brands in over 130 stores – the majority being Thailand’s first time outlet shops and over 67 brands have chosen to open their exclusive outlet stores only at Central Village. Those stores are such as Chloé, Coach, Ermenegildo Zegna, Jimmy Choo, Kate Spade, Kenzo, Marimekko, Max & Co, MCQ, Michael Kors, Moschino, Outlet by Club21, Polo Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Tommy Hilfiger, Valentino, Victoria's Secret, Vivienne Westwood, Bath & Body Works, Coccinelle, Jim Thompson and other world-famous luxury brands that will be later added to increase the variety of products and services. This will fulfil every dimension of shopping for world-class brand name products at discounted prices daily throughout the year. Central Village fulfils the needs of ‘Bargain Shoppers’ and ‘Young Affluents’, who ensure they get great value high-quality products for half of their original prices. We know our customers very well based on the lifestyle insights from The1 database. We analyze their needs and behavior in various situations so that we can properly adjust the strategies to align with their needs. The trend of outlet shopping, especially during the pandemic, will become the best shopping platform because of the valued price and the additional ‘on-top’ discounts during each season, which are suitable for the more cautious spending habits of Thai people during a crisis. 5. Shopping with confident under the highest level of safety of COVID-FREE shopping center, with ‘Central’s Hygiene and Safe Plus+’ measures. Customers who visit Central Village can be reassured of our highest standards of cleanliness, which are in accordance with the guidelines of the Ministry of Public Health. We focus on maintaining social distancing, providing our staff with vaccinations, 100% ATK screening (and weekly screening afterward), systematic quarantine, ensuring cleanliness and safety at all times. We have received good cooperation from both shop tenants and employees. Businesses and staff are ready to cooperate and fully comply with measures such as shop assessment through ‘Thai Stop Covid Plus’, and staff self-assessment through ‘Thai Save Thai’ daily, to strengthen the confidence of visitors. Central Village also asks for cooperation from all customers to voluntarily create a clean and safe environment together such as getting the vaccine and taking ATK tests in order to ensure that Central Village will be the safest area for everyone. Central Village under the concept of Bangkok Luxury Outlet is open daily from 11.00 to 20.00 hrs. Starbucks is open from 09.00 to 20.00 hrs. Tops Market is open from 08.00 to 20.00 hrs. For updates and additional information, please visit our website at: http://www.centralvillagebangkok.com, LINE: @centralvillage, Facebook: Central Village, or Instagram: centralvillagebangkok +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
|
Comments