| ไทยพาณิชย์ ส่งบริการเติมเงิน Lazada Wallet โดยตรง |
|
|
|
| Tuesday, 21 August 2018 17:26 | |||
|
ธนาคารไทยพาณิชย์ ผนึก บริษัท ลาซาด้า จำกัด ปลุกตลาดอีคอมเมิร์ซ เดินหน้าส่งเสริมการเติบโตการซื้อขายสินค้าบนดิจิทัลแพลตฟอร์ม เปิดตัวบริการเติมเงินจากบัญชีเงินฝากธนาคารไทยพาณิชย์ เข้ากระเป๋าลาซาด้า วอลเล็ต (Lazada Wallet) ได้โดยตรงเป็นธนาคารแห่งแรก จบทุกขั้นตอนอย่างง่ายดายภายในแอปพลิเคชั่นเดียวแบบเรียลไทม์ ทั้งสะดวก และคล่องตัวที่สุด โดยไม่ต้องเชื่อมต่อกับแอปพลิชั่นอื่นๆ ให้ยุ่งยากอีกต่อไป ตอบรับกับไลฟ์สไตล์ของผู้บริโภคในยุคดิจิทัล พร้อมจัดโปรโมชั่นพิเศษเอาใจขาช้อปออนไลน์ เติมเงิน Lazada Wallet ผ่านบัญชีธนาคารไทยพาณิชย์ตั้งแต่ 500 บาทขึ้นไป รับเงิน top up เพิ่มอีก 100 บาท/บัญชี ช้อปได้ทันที ตั้งแต่วันที่ 20 สิงหาคม – 20 ตุลาคม 2561 (สิทธิ์มีจำนวนจำกัดสำหรับลูกค้าที่เติมเงิน 20,000 บัญชีแรกเท่านั้น) โดยมี นายศิโรตม์ วิชยาภัย ผู้ช่วยผู้จัดการใหญ่ ผู้บริหารสาย Corporate Banking 4 (กลาง) นายรังสรรค์ องค์สรณะคม ผู้ช่วยผู้จัดการใหญ่ Client Coverage 4.1 (ที่ 2 จากขวา) นายทวี พูนลาภมงคล ผู้อำนวยการอาวุโส Transaction Banking Solutions (ขวา) ธนาคารไทยพาณิชย์ นางสาวธนิดา ซุยวัฒนา ประธานกรรมการฝ่ายการตลาด (ที่ 2 จากซ้าย) และนายสุพัชเชษฐ์ เภาวะนิต รองประธานฝ่ายการชำระเงิน (ซ้าย) บริษัท ลาซาด้า จำกัด ร่วมกันเปิดตัวบริการพร้อมเชิญชวนลูกค้า Lazada wallet รวมถึงนักช้อปที่สนใจ ร่วมใช้บริการเติมเงินผ่านบัญชีธนาคารไทยพาณิชย์โดยตรง ที่จะได้รับทั้งความสะดวก ปลอดภัย รวดเร็วทันใจ และโปรโมชั่นพิเศษอีกมากมาย ความร่วมมือระหว่างธนาคารไทยพาณิชย์ และบริษัท ลาซาด้า จำกัด ในครั้งนี้ ถือเป็นความก้าวหน้าในการพัฒนาตลาดอีคอมเมิร์ซในประเทศไทยอีกขั้นหนึ่ง หลังจากก่อนหน้านี้ทั้งสององค์กรได้ร่วมกันนำเทคโนโลยี Artificial Intelligence (AI) มาใช้พิจารณาปล่อยสินเชื่อให้กับธุรกิจบนอีคอมเมิร์ซแพลตฟอร์มเป็นแห่งแรกในประเทศไทย ซึ่งช่วยอำนวยความสะดวกแก่ลูกค้าให้สามารถทำการขอสินเชื่อออนไลน์ได้ทันทีไม่ต้องขอเอกสารยุ่งยาก สร้างความคล่องตัวทางการเงิน และความสามารถในการขยายธุรกิจให้แก่กลุ่มผู้ค้าลาซาด้าได้อย่างมีประสิทธิภาพ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ SCB first in Thailand to launch the top up service with Lazada providing with special 100 baht bonus for 500 baht when top up in Lazada Wallet In a bid to boost the e-commerce market, Siam Commercial Bank has teamed up with Lazada Co., Ltd. to offer increased online shopping convenience on digital platforms with a new service allowing shoppers to directly top up their Lazada Wallet from SCB accounts. As Thailand’s first collaborative effort its kind, shoppers will be able to complete the real-time top up process within a single application offering convenience and flexibility for new digital era lifestyles. During an introductory period running between 20 August – 20 October 2018, the first 20,000 customers using SCB accounts to top up 500 baht or more in Lazada Wallet will get a special bonus of 100 baht/account. Representing SCB to celebrate the new service launch were Mr. Sirote Vichayabhai, Executive Vice President of Corporate Banking 4 (Center), Mr. Rungsan Ongsaranakom, Executive Vice President of Client Coverage 4.1 (2nd from right), Mr. Thawee Poonlapmongkol, First Senior Vice President, Transaction Banking Solutions (right), Siam Commercial Bank and Ms. Thanida Suiwatana, CMO (2nd from left) and Mr. Supachet Phaovanit, VP of Payments (left) Lazada Thailand.. With direct Lazada Wallet top up service, customers will experience a new level of convenience, security, and speed, and will be eligible for many promotions. All these benefits will help boost the number of users even more. This cooperation between SCB and Lazada is a sign of yet more progress for Thailand’s e-commerce market following the earlier success of Thailand’s first credit extension using Artificial Intelligence (AI) for merchants operating on Lazada’s platform. Customers can enjoy increased financial flexibility and the ability to effectively promote their businesses on Lazada’s platform by applying for loans online without any paper work hassles.
|






![]() | Today | 962 |
![]() | All days | 962 |
Comments