Forgot your password? Create an account
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
News

Stockwave Online กระแสหุ้นออนไลน์ หุ้น หลักทรัพย์ การเงิน ข่าวเศรษฐกิจ

Home Hot News เคทีซีคว้ารางวัล 2 ปีซ้อน องค์กรที่มีมูลค่าแบรนด์สูงสุดในหมวดการเงิน
เคทีซีคว้ารางวัล 2 ปีซ้อน องค์กรที่มีมูลค่าแบรนด์สูงสุดในหมวดการเงิน PDF Print E-mail
Tuesday, 27 August 2019 17:58

นายวิรัช ไพสิฐเศวต รองประธานเจ้าหน้าที่บริหารอาวุโส – ปฏิบัติการ "เคทีซี"  หรือ บริษัท บัตรกรุงไทย จำกัด (มหาชน) รับมอบรางวัล “องค์กรที่มีมูลค่าแบรนด์สูงสุดประจำปี 2562 ในหมวดการเงิน” (Thailand’s Top Corporate Brand Value 2019)จากศาสตราจารย์ ดร.บัณฑิต เอื้ออาภรณ์ (กลาง) อธิการบดี จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ด้วยมูลค่าแบรนด์ 45,363 ล้านบาท ในงาน ASEAN and Thailand’s Top Corporate Brands 2019 ณ ห้องประชุมศุกรีย์ แก้วเจริญ ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย ถนนรัชดาภิเษก เมื่อเร็วๆ นี้

อนึ่ง “การวัดมูลค่าและจัดอันดับแบรนด์องค์กรไทยประจำปี 2562” จัดขึ้นโดยหลักสูตรวิทยาศาสตร์มหาบัณฑิต สาขาวิชาการตลาด คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี ร่วมกับตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทยและสื่อในเครือผู้จัดการ ซึ่งผลงานวิจัยดังกล่าวได้รับการยอมรับและได้รับรางวัลในระดับนานาชาติ โดยมีวัตถุประสงค์เพื่อพัฒนาการวัดมูลค่าแบรนด์องค์กรในประเทศไทยอย่างเป็นระบบด้วยเครื่องมือวัดค่าแบรนด์องค์กร (Corporate Brand Success Valuation) เพื่อส่งเสริมให้องค์กรธุรกิจตระหนักถึงความสำคัญของการเสริมสร้างแบรนด์องค์กรให้เข้มแข็ง เพื่อความยั่งยืนในภูมิภาค

++++++++++++++++++++++++++++

KTC takes home “Thailand’s Top Corporate Brand Value 2019” award

under the Financial Business category in a 2-year streak.

Mr. Virach Paisitsavet  Chief Operations Officer, “KTC” or Krungthai Card Public Company Limited, was presented with “Thailand’s Top Corporate Brand Value 2019” honorable award under the Financial Business by Prof. Bundhit Eua-arporn (Center) President of Chulalongkorn University, with a brand equity of Baht 45,363 million at ASEAN and Thailand’s Top Corporate Brands 2019 event. The event recently took place at Sukri Keawchareon Hall, Stock Exchange of Thailand, Ratchadapisek road, recently.

The “Thailand's Top Corporate Brand Value 2019” award was organized by Master of Science, Master in Branding and Marketing Program and the Faculty of Commerce and Accountancy programs, jointly with the Stock Exchange of Thailand and Manager Group. The research has been internationally recognized and awarded accolades with the aim to develop methodological measurements of Thai companies’ brand values using Corporate Brand Success Valuation, in order to encourage business corporations to become aware of the importance of brand reinforcement for society and economic stability.

Comments

B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Name *
Code   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Submit Comment
 
 

Login

Forgot your password? Create an account
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday1103
mod_vvisit_counterAll days1103

We have: 1103 guests online
Your IP: 216.73.216.136
Mozilla 5.0, 
Today: Dec 05, 2025

8158648